آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
سلام
خداوند ايشان را حفظ نمايد
بنده هم به جنبش اعتراضي حمايت از ايشون اضافه شدم
قطره‌اي در درياي مقاومت
تحليل كشاورزي

باسلام به شما رزمندگان بسيجي و ياران مخلص ولايت

وبلاگي در حمايت از قيام ياران ولايت ايجاد نموده ام

لينكتان كردم

لطفا لينكم كنيد


پيش ما بيا

منو دل کندن از دلبر محاله

دلم با دلبرم در شور و حاله

با اين اقا به اين خوبي ندونم

کي گفته کربلا رفتن خياله...

دمادم اين دعا ورد زبانم

ببينم کربلا را تا جوانم

درون سينه اسايش ندارم

نيستان را به آتش مي کشانم...

ببين آشفته گشته وضع وحالم

دگر بشکسته بالم بس ننالم

زبس که فکر ديدار تو هستم

حريم تو شده فکر و خيالم...

دل من بي قرار کربلاته

همه ميگن بهشت ايوون طلاته

ديگه اينجوري عادت کردم آقا

ديگه کرب و بلام تو روضه هاته....

کرامت ميکني با يک اشاره

رخ تو آسمون چشمات ستاره

واسه لطف نگاه مهربونت

غريب و آشنا فرقي نداره.....

سلام به روزم منتظر حضور گرم شما ونظرات سازندتون هستم


تو را با نام آهو مي شناسند رضاي حضرت هو مي شناسندتمام رعيت ملک عظيمت به نام شاه خوشرو مي شناسندکجا اينگونه سلطان را هميشه به خم هاي دو ابرو مي شناسندهمه از بس که يار بي کساني شهي بازور و بازو مي شناسندتمام دلبران اينجا شما رابه زيبايي گيسو مي شناسندتمام راه را تا روز محشرزمهتاب تو مه رو مي شناسندبه عشق مادرت ام الائمه تو را فرزند بانو مي شناسندحريمت را به عشق قبر زهرابه نام خانه ي او مي شناسندمسير پنجره فولاد صحنت گدايانت زهر سو مي شناسندتمام آستان و صحن ها راهمه پهلو به پهلو مي شناسندهمه ما را ميان صحن هايت گداي آب و جارو مي شناسندبيا اينجا غريبان ياردارندکه ماها را در اين تو مي شناسندهمه اينجا تو را از بس رئوفي ضمانت خواه آهو مي شناسند.


سلام به روزم.

سلام
خدا خيرش دهد
عدالتخواهي فقط باحرف نمي شود
اينگونه عمل لازم است

سلام . نوکرتم طلبه ي سيرجاني . هر کاري داري در خدمتم . مرا جزو حاميان بپذير

سلام سرورم اپم نظر شما لطف شماست

خدايا اينک که متوليان فرهنگي کشور خفته اند جوانان مان را بتو ميسپاريم که تو بهترين امانت داري

+ مهدي 
در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛
توضيحات يكي از همراهان طلبه سيرجاني درباره نحوه بازداشت وي

خبرگزاري فارس: يكي از همراهان طلبه سيرجاني كه بازداشت شده بود، توضيحاني را درباره علت و نحوه بازداشت حجت‌الاسلام جهانشاهي ارائه كرد.


يكي از همراهان حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي كه همراه با او روز گذشته بازداشت شده بود، به خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، گفت: روز گذشته كه در خيمه عدالت حاج آقا جهانشاهي در ضلع شرقي حرم مطهر نشسته بوديم برخي دوستان وارد خيمه شدند و بدون اينكه خودشان را معرفي كنند و حكمي نشان بدهند گفتند كه آقاي جهانشاهي بازداشت است.

وي افزود: به همراه دو تن از طلاب همراه با حاج آقاي جهانشاهي بازداشت شديم و دوستان ما را به محل نامعلومي در شهرري منتقل كردند. ما آقاي جهانشاهي را نمي‌‌ديديم اما تصور مي‌كنم كه دوستان چشمان آقاي جهانشاهي را بسته بودند.

همراه جهانشاهي تصريح كرد: متاسفانه بايد بگويم كه اين افراد از بنده و دو تن از دوستانم سؤالاتي كردند و ما نيز به آنها پاسخ داديم وليكن بر خلاف انتظار آنها به ما سيلي زدند در حالي كه ما چند طلبه روزه‌دار بوديم. بهتر بود جوانان روزه‌دار را نمي‌زدند.

وي افزود: از يكي از اين افراد محترم پرسيدم شما حكم بازداشت داريد و آيا ممكن است كارت شناسايي به ما بدهيد كه گفتند "به شما ربطي ندارد و حرف نزنيد. "اين افراد بعد از اينكه از ما بازجويي كردند بنده و دو تن از دوستانمان را آزاد كردند اما آقاي جهانشاهي را به محل ديگري منتقل كردند.

وي گفت: افراد مذكور مي‌گفتند كه قرار است آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت سالگرد آيت‌الله مشكيني به حرم عبدالعظيم بياييد و شما نبايد در حرم بمانيد. البته آنها درباره علت بازداشت آقاي جهانشاهي مطلبي نگفتند؛ آقاي جهانشاهي گفته است كه تا احياي مطالباتش مقاومت خواهد كرد چرا كه مقام معظم رهبري عدالت‌خواهي را از طلاب مطالبه مي‌كند.

همراه طلبه سيرجاني ادامه داد: نمي‌دانيم آقاي جهانشاهي كجاست؛ اميدواريم دلسوزان انقلاب اسلامي به كمك او بشتابند.

يك مقام آگاه نيز گفت: برخورد با طلبه سيرجاني به درخواست برخي مسئولان آستانه حضرت عبدالعظيم بوده است.
+ مهدي 
يك مقام مطلع:
آستان عبدالعظيم گفته بود "طلبه سيرجاني " بايد برود

خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول در شهرري گفت:‌ آستان حضرت عبدالعظيم (ع) گفته بود طلبه سيرجاني يك سال اينجا بوده و حالا بايد برود.


به گزارش خبرگزاري فارس، در پي دستگيري حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني و مشخص نبودن مكاني كه وي به آنجا منتقل شده و اينكه از طريق كدام نهاد دستگير شده است، خبرنگار فارس با مراجعه به يك مقام مسئول در شهرري به‌دنبال روشن شدن موضوع بود كه رئيس دفتر نامبرده عنوان كرد: وي در اين ارتباط مصاحبه نكرده و توضيح نمي‌دهد.

خبرنگار فارس كه قصد داشت خبري با عنوان «خودداري ... از ارائه گزارش در ارتباط با طلبه سيرجاني» منتشر كند، با برخورد تندي از سوي وي فراخوانده شده و گفته شد: "برويد هر چي مي‌خواهيد بنويسيد. "

اين مقام پس از تاكيد خبرنگار به لزوم اطلاع‌رساني شفاف و بي‌غرض در اين مورد، تاكيد كرد: ما خبري نداريم،‌ طلبه سيرجاني بازداشت نشده است. آستان حضرت عبدالعظيم (ع) گفته بود يك سال اينجا بوده و حالا بايد برود.

مقام مذكور در پايان با حركت دست خود خبرنگار فارس را به بيرون فراخوانده و لفظ "به‌سلامت " را به زبان جاري كرد.

اين گزارش حاكي است، حجت‌الاسلام جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه از اول خرداد ماه سال گذشته در اعتراض به مفاسد اقتصادي بعضي افراد در آستان حضرت عبدالعظيم حسني(ع) اقدام به بست‌نشيني كرده بود، روز گذشته و پس از اقامه نماز صبح به سمت خيمه خود برمي‌گردد كه متوجه محصور شدن محل تحصن خود مي‌شود.
در نهايت وي و سه نفر از همراهانش با ارائه حكمي، دستگير شده و با چشمان بسته به مكاني نامعلوم منتقل مي‌شوند كه تاكنون هيچ اطلاعي از آن در دست نيست.
انتهاي پيام/م


پروردگارا ... به من بياموز ...
دوست بدارم کساني را که دوستم ندارند ...
گريه کنم براي کساني که هيچگاه غم مرا نخوردند ...
لبخند بزنم به کساني که هرگز تبسمي به صورتم
ننواخنتند ...
و عشق بورزم به کساني که عاشقم نيستند !

سلام عزيزم با زيبائي هاي فرهنگ الهي

وزشتي هاي فرهنگ شيطاني بروزم

نظر شما هر چه شود شاخه گلي هست براي ما

الهييييييييي عاقبت بخير بشييييي

اللًّهُـ?__?ـمَ صَّـ?__?ـلِ عَـ?__?ـلَى مُحَمَّـ?__?ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ?__?ـَد

و عَجِّـ?__?ـلّ فَّرَجَهُـ?__?ـم


تقديم به پدر حقيقيمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

اي سفر کرده ي موعود بيا که دلم در پي تو دربه در است

جان ناقابل اين چشم به راه برگ سبزي به تو، روز پدر است


[گل]ميـــــــــــــــــــلادش مبـــارکــــ[گل][گل]
+ ايران نژاد پاريزي 
دست علي بهمراهت بعنوان يه سيرجوني ميگم روسفيدمون کردي نشون دادي که سيرجوني از جونش موقع منافع مردمش در خطر باشه سيره !!!اهاي سيرجوني غيرتمند ! آهاي مردم عدالتخواه ايران ! آهاي مردم مظلوم دنيا ! اهاي اجنه و اي رشتگان الهي در سيرجان بار ديگر پيغمبر دزدان ظهور کرده و احتياج به ياري داره!!! اي زمين خوران ! دانه درشتها ! برويد تاريخ را مرور کنيد و ببينيد که پيغمبر دزدان بدون اينترنت حمايت رهبري در عصر پادشاهان قديم چگونه والي هاي شهرهاي بزرگ ايران و زور گويان دزد را رسوا کرد !! در حالي که اين پيغمبر دزدان ثاني (طلبه سيرجاني) که اگر در گوگل سرجش کني 1390000 سايت رو پوشش ميده ه به سر شما چه خواهد آورد بنظر من قبل از مفتضح شدن اموال منقول و غير منقول دزديتان را بز فروش کنيد و فرار کنيد بقول پيفمبر دزدان روحش شاد کادم از دزدي فلاني ميشود ........ رفته رفته ايلخاني مي شود
با مطلبي تحت عنوان "آقاي طائب فاين تذهبون!!؟". بروزم. منتظر بازديد و نظردهي شما. يا علي
   1   2      >