آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مهدي 
يك مقام مطلع:
آستان عبدالعظيم گفته بود "طلبه سيرجاني " بايد برود

خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول در شهرري گفت:‌ آستان حضرت عبدالعظيم (ع) گفته بود طلبه سيرجاني يك سال اينجا بوده و حالا بايد برود.


به گزارش خبرگزاري فارس، در پي دستگيري حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني و مشخص نبودن مكاني كه وي به آنجا منتقل شده و اينكه از طريق كدام نهاد دستگير شده است، خبرنگار فارس با مراجعه به يك مقام مسئول در شهرري به‌دنبال روشن شدن موضوع بود كه رئيس دفتر نامبرده عنوان كرد: وي در اين ارتباط مصاحبه نكرده و توضيح نمي‌دهد.

خبرنگار فارس كه قصد داشت خبري با عنوان «خودداري ... از ارائه گزارش در ارتباط با طلبه سيرجاني» منتشر كند، با برخورد تندي از سوي وي فراخوانده شده و گفته شد: "برويد هر چي مي‌خواهيد بنويسيد. "

اين مقام پس از تاكيد خبرنگار به لزوم اطلاع‌رساني شفاف و بي‌غرض در اين مورد، تاكيد كرد: ما خبري نداريم،‌ طلبه سيرجاني بازداشت نشده است. آستان حضرت عبدالعظيم (ع) گفته بود يك سال اينجا بوده و حالا بايد برود.

مقام مذكور در پايان با حركت دست خود خبرنگار فارس را به بيرون فراخوانده و لفظ "به‌سلامت " را به زبان جاري كرد.

اين گزارش حاكي است، حجت‌الاسلام جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه از اول خرداد ماه سال گذشته در اعتراض به مفاسد اقتصادي بعضي افراد در آستان حضرت عبدالعظيم حسني(ع) اقدام به بست‌نشيني كرده بود، روز گذشته و پس از اقامه نماز صبح به سمت خيمه خود برمي‌گردد كه متوجه محصور شدن محل تحصن خود مي‌شود.
در نهايت وي و سه نفر از همراهانش با ارائه حكمي، دستگير شده و با چشمان بسته به مكاني نامعلوم منتقل مي‌شوند كه تاكنون هيچ اطلاعي از آن در دست نيست.
انتهاي پيام/م