جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی وب گاه های حمایت از طلبه سیرجانی

اولین وبلاگ حمایتی در جهت حرکت طلبه سیرجانی:   آرمان عدالت
توضیح وبلاگ:  
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل/که گر مراد نیابم به حد وسع بکوشم*.
این وبلاگ تنها رسانه رسمی ستاد ملی حمایت از کاروان عدالتخواهی است .
روحانی مجاهد حجت الاسلام جهانشاهی همینک در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بیتوته کرده تا نشان دهد آرمان سرخ عدالت در سراشیب دنیازدگی و عافیت طلبگی فراموش نخواهد شد . برای مقابله با دانه درشت ها و باندهای هزارچهره مفاسد اقتصادی و سیاسی و . . .
عزمی همه جانبه نیاز است که مستلزم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به مسئولان می باشد .
فریضه ای که ضامن سلامت و رمز وحدت و پایداری جامعه اسلامی است .
برای ارتباط بیشتر و کسب خبر از آخرین وضعیت و فعالیت های این ستاد شماره تماس خود را در قسمت نظرات وبلاگ ثبت نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .

وبلاگ مجمع حرکت تکاملی انقلاب اسلامی در حمایت از طلبه سیرجانی : نسل 57
توضیح وبلاگ:
حجت الاسلام جهانشاهی درمسیری است که روزی ابوذرها، سلمان‌ها، خمینی‌ها و... رفتند تا حق مظلومی را مطالبه کنند و ظالمی را درجای خودش بنشانند. اما چه می‌شود که جهانشاهی به این نتیجه می‌رسد که باید درمیان این هیاهوی تبلیغاتی دراقدامی نه صرفا نمایشی، بلکه اقدامی ارزشی و با حداقل امکانات، راهی این سفر شود تا در ام القرای جهان اسلام(تهران) بار دیگر عدالت را فریاد کشد و برغربت رهبر خود ناله کند.
مجمع حرکت تکاملی انقلاب اسلامی شهرستان اهواز متشکل از طلاب و دانشجویان این شهرستان ضمن حمایت قاطع از ایشان از مطالبات خود برای مقابله با اشرافیت و اسلام آمریکایی و مرفهین بی درد و همچنین حمایت از بی بضاعتان و ولی نعمتان و پابرهنگان کوتاه نمی آیند.



کلمات کلیدی :