آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با سلام

بايد از شما تشکر کرد که حداقل از اين طريق اطلاع رساني مي کنيد تا اگر کسي علاقمند است مسايل را پيگيري کند...

مطلب خوبي بود اما با کمي نااميدي همراه بود که فکر نمي کنم درباره آقاي جهانشاهي صحت داشته باشد. اينکه گفته مي شه "خدا کند وزير دادگستري به داد اين طلبه عدالتخواه برسد آخه اون ديگه داره خسته مي شه؟" به هيچ وجه درباره طلبه سيرجاني صدق نمي کنه چون اگر قرار بود او نااميد بشه تا حالا نا اميد شده بود! اصلا در روحيه ايشون چنين چيزي وجود ندارد و اينکه ايشون با کسي معامله کرده که هيچ وقت بنده خوشو نااميد نمي کنه.

مطلب ديگر اينکه اگر قرار است درباره طلبه سيرجاني حرفي يا نکته اي گفته شود نبايد از موضع ضعف باشد. همه ما که با دلسوزي و ترحم به به اين موضوع نگاه مي کنيم بايد متوجه باشيم که طلبه سيرجاني دارد به وظيفه خودش عمل مي کند و تا امروز سر بلند بوده است. کسي که بايد دل به حالش بسوزد و بايد به او ترحم کرد خود ماها هستيم که تنهايش گذاشته ايم. اگر ظلمي به طلبه سرجاني شده از جانب ما دوستان بوده که سر زدن به طلبه سيرجاني را جزء برنامه هاي تفريحي خودمان قرار داده ايم و مي نويسيم "خواستي بروي حرم يا کميل حاج منصور؛ بيا ميهمانش شويم و اگر نشد، همصدايش، " برادر يا خواهر عزيز! مادام که نگاه ما به يک حرکت عدالتخواهانه به اين صورت است ديگر از بقيه چه انتظاري مي توان داشت؟!

در اين زمينه حرف زياداست که اگر خدا کمک کرد به شما و دوستان ديگر گفته خواهد شد.

تذکر: حرف هايي که درباره صلبه سيرجاني و روحيه ايشان نوشتم برداشت هاي خودم بود و بنده از جانب خود ايشون حرف نزدم اما فکر مي کنم اين نگاه به ايشون به هيچ وجه درست نيست.